Служба з відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області повідомила 5 вересня про пріоритети в роботі у південних районах регіону.
Таким пріоритетом, зокрема, є ремонт аварійної дороги Т-16-07 Ізмаїл – Кілія – Вилкове.
З цього приводу заступник начальника Служби з експлуатаційного утримання Ігор Краснорудський, голова Ізмаїльської РВА Родіон Абашев та представники підрядної організацією склали план робіт на ділянці автошляху від м. Ізмаїл до с. Кислиця, на якій треба залатати ями та вибоїни.
«Такий ремонт дороги можливий за умов співфінансування разом з Ізмаїльською РДА. Через повномасштабну війну дорожній фонд має обмежене фінансування. Механізм співфінансування допомагає Службі відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області привести до належного проїзного стану автошляхи державного значення», - зазначили в службі доріг відновлення.
Ця ділянка дороги має велике економічне значення для регіону, адже вона веде до накопичувальних портових майданчиків.
Натомість у сусідньому Болградському районі керівник обласної служби Андрій Донченко з місцевою владою проінспектували проведений аварійний ремонт за рахунок експлуатаційного утримання на автодорогах:
Т–16–31 КПП «Табаки» – Болград – /М-15/,
Т–16–06 КПП «Виноградівка» – Болград – /М-15/, на ділянках м. Болград - м. Ізмаїл;
м. Болград - с.Кирнички, та ремонт на контрольно-пропускних пунктах: «Табаки – Мирне», «Виноградівка – «Вулкенєшть», «Нові Трояни — Чадир-Лунга», «Лісне – Сеіць», «Серпневе 1 - Басараб'яска», «Малоярославець 1 - Чадир-Лунга», які відремонтовані за кошти державного бюджету та донорів.
«Ремонт пунктів пропуску в комплексі з аварійним ремонтом доріг, що ведуть до них - значно покращить транспорте сполучення з союзними країнами, адже наразі це економічна складова та покращить умови, працівникам КПП, та подорожуючим», - зауважив А. Донченко.