8 квітня завершилася атестація педагогічних працівників закладів освіти Кодимської міської громади Одеської області. Про це інформує громадськість у соцмережі головний спеціаліст Кодимської міськради Олена Охріменко.
Зазначається, що атестація покликана оцінити фахову компетентність кожного педагогічного працівника, відповідність займаній посаді, рівень кваліфікаційної категорії та ін.
Цьому заходу передувало засідання комісії, створеної наказом відділу освіти, молоді та спорту, на якій були розглянуті характеристики вчителів, що атестуються.
Подія перетворилася на справжнє свято щедрої вчительської душі, робота яких не закінчується дзвоником з уроку, а є нескінченим процесом творчості педагога. Тому хвилюються вчителі, хвилюються члени атестаційної комісії.
Усі причетні відповідально підійшли до фінальної частини, яку розпочала голова атестаційної комісії, начальник відділу освіти, молоді та спорту Кодимської міської ради Наталя Контузорова.
Керівник освітянської галузі зосередила увагу присутніх на загальних вимогах до атестації педагогів, ознайомила їх з нормативними документами Міністерства освіти і науки України, згідно з якими вона проводиться.
За результатами атестації: підтверджено вищу категорію 18 педагогам; присвоєно вищу категорію — 8; підтверджено II категорію — 1; підтверджено I категорію — 1; встановлено II категорію — 4; підтверджено кваліфікаційну категорію “спеціаліст” та звання “старший вихователь” - 1. Окрім того, дванадцять педагогів представлено, за поданням керівників закладів, до нагородження Грамотою відділу освіти, молоді та спорту міськради.
Двоє освітян, на переконання членів атестаційної комісії, гідні нагород вищих структур органів виконавчої влади — Грамот Міністерства освіти і науки України та Департаменту освіти Одеської обласної державної адміністрації.
Варто зауважити, що атестація, безумовно, стимулює безперервне підвищення рівня професійної компетентності освітянських працівників, зростання їх фахової майстерності, розвиток творчої ініціативи та забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.