За інформацією голови Одеської облдержадміністрації Олега Кіпера, ярмарок зібрав понад 50 виробників області. Спектр представленої ними продукції – від сирів і вин до косметики та текстилю.
Це не лише нагода познайомитися з брендами Одещини, а й сприяння бізнесу заявити про себе перед великими торговими мережами.
«Торік багато учасників ОдесаКрафт змогли розширити свої продажі, і тепер їх продукція представлена на полицях у супермаркетах. Вони продовжують знаходити нових покупців та виходити на нові ринки», - розповів О. Кіпер.
В обласному органі влади відзначили, що сприяння в організації таких ярмарок надають великі торгові мережі регіону.
«Переконалися, що наші виробників своєю працею і талантом доводять, що Одещина – земля, що створює якісну продукцію. Влада зобов’язана підтримувати місцевих виробників, оскільки це важливий крок до економічного розвитку нашої області. Разом ми можемо зміцнити місцеву економіку та допомогти нашій продукції зайняти гідне місце на вітринах великих мереж», - доповнив розповідь керівник ОДА.