Ділянку автомагістралі М-15 від Рені до Румунії лагодять дорогу за технологією ЛЕМС.
Про це повідомила Служба з відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області.
Зазначається, що таким чином можна запобігти передчасному руйнуванню автошляху, і одним із способів є тонкошарове покриття за технологією литої емульсійно-мінеральної суміші.
На попередньо вирівняній поверхні трас така суміш формує захисний шар автодоріг.
Служба доріг також розповіла, що основні компоненти такої технології – цемент, щебенева суміш, бітумна емульсія, емульгатор, з яких в автоматичному режимі машина виробляє суміш та стелить її на дорогах у два шари – вирівнюючий та фінішний.
«Завдяки цьому на шляхах герметизуємо тріщини в асфальтобетоні, і основа доріг стає захищеною від насичення дощівкою», - зазначили в службі.
Ремонтники доріг на ремонтній ділянці організували реверсивний рух автомобільного транспорту.
Варто зазначити, що протягом минулого тижня служба приділила увагу експлуатаційному утриманню автомобільних доріг на Одещині, насамперед ліквідовували аварійні деформації на трасах.
Пріоритетом для обласного відомства автодоріг були маршрути М–05 Київ – Одеса, М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ, М–15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), М–27 Одеса – Чорноморськ, Т–16–06 КПП “Виноградівка” – Болград – /М-15/, Т–16–07 Ізмаїл – Кілія – Вилкове, М–28 Одеса – Южний, Т–16–18 /Р–33/ – Роздільна – Єреміївка, Т–16–28 /М-15/ – Спаське – Вилкове.